Els deures

Boldini 24/10/2012 08:55

Has fet els deures?, li va preguntar la professora. Pobre Joan, tota la classe el mirava. Sí, va contestar. Doncs surt a la pissarra i resol el problema. Tots el seguien mirant. Sabien que no els havia fet. El Joan es va aixecar, va agafar el seu quadern i es va acostar a la pissarra. X+3Y/2=34-Y. Amb el guix a la mà, va mirar el seu quadern com per veure els seus càlculs. Profe mandril, Bob Espon  Segueix llegint...

Nota: 7.5 Cuantitat de vots: 2
Etiquetes: humor prueba deures profe pissarra

Entrevista de trabajo

pau 28/10/2012 19:48

Sonó un poco extraño, lo reconozco. Solo había que ver la expresión de la cara de aquel hombre. El Director de Recursos Humanos de la empresa que me entrevistaba se movió incómodo en su sillón de nuevo.

-No es algo habitual, la verdad...dijo

-Es mi hobby- contesté intentando parecer convincente mientras le mostraba todos los libros que había escrito - Le aseguro que no afectará al trabajo.
 Segueix llegint...

Nota: 5.0 Cuantitat de vots: 1
Etiquetes: cuento trabajo entrevista

olor de taronja

clevus 23/11/2012 00:58

De cop i sense avís m´arriba una olor coneguda, intensa, molt intensa : l´olor de la pell d`una taronja.
De seguida intento mirar d´on ve, qui menja una taronja al tren.
Allargo la mirada al davant, als costats, darrera… i no veig la persona.

Oh ! al moment m´adono que és millor que sigui així : estic gaudint lliurement la seva essència.

Nota: 7.3 Cuantitat de vots: 3
Etiquetes: taronja pell olor tren

El abuelo

pau 26/12/2012 11:57

El abuelo disfruta la Nochebuena como un niño. Esa noche es feliz: el abuelo ríe y nos besa sin parar, nos coge la mano, canta con nosotros villancicos de su infancia y hace sonar con maestría la pandereta y la botella de anís. Se diría que incluso lo ha olvidado todo: a la abuela que hace tiempo murió, a sus hijos, a los nietos, a los que solo nos ve una vez al año. Sólo cuando papá lo saca de la  Segueix llegint...

Nota: 7.5 Cuantitat de vots: 2
Etiquetes: abuelo navidad residencia

Ser feliz

pau 05/01/2013 12:33

Se propuso ser feliz desde aquel día, como las niñas de las series que miraba después de cenar.
Sabía que no sería fácil, tal y como estaba todo: el trabajo de los mayores, las noticias del mundo con las que la bombardeaban diariamente en la televisión, los compañeros provocadores y maleducados…
Por eso decidió que a partir de aquella mañana, antes de salir para el colegio, ella también tomaría  Segueix llegint...

Nota: 7.5 Cuantitat de vots: 2
Etiquetes: feliz pastillas
1  2  3   Seguent

Publicitat

Praesent sodales imperdiet augue. Mauris lorem felis, semper eu, tincidunt eu, sollicitudin eget, sem. Nulla facilisi. Morbi ut enim ut enim ultricies dapibus.

Publicitat

Donec commodo, turpis vel venenatis sollicitudin, quam ante convallis justo, sed eleifend justo lectus quis sapien. Ut consequat libero eget est.

Contacte | Curs PHP i Mysql a Barcelona © LaGotaMancha