Entrevista de trabajo

pau 28/10/2012 19:48

Sonó un poco extraño, lo reconozco. Solo había que ver la expresión de la cara de aquel hombre. El Director de Recursos Humanos de la empresa que me entrevistaba se movió incómodo en su sillón de nuevo.

-No es algo habitual, la verdad...dijo

-Es mi hobby- contesté intentando parecer convincente mientras le mostraba todos los libros que había escrito - Le aseguro que no afectará al trabajo.
 Segueix llegint...

Nota: 5.0 Cuantitat de vots: 1
Etiquetes: cuento trabajo entrevista

La fi del Minotaure

Pol Ze 28/10/2012 13:16

Sento murmuris a l’entrada del Laberint. Si sapiguessin lo aprop que es troba el seu inici del final... el que em permet veure qui entra per un dels forats que Dèdal va fer perquè jo mirés sense ser vist. Per això es va fer aquest edifici monstruós, per amagar-me, doncs soc la vergonya de la meva mare, i l’oprobi de Minos. Soc l’engendre anti-natura que tothom ha de témer. Van obligar a Dèdal a co  Segueix llegint...

Nota: 9.3 Cuantitat de vots: 3
Etiquetes: minotaure laberint dèdal ariadna teseu

Zanahoria, huevo y café

Nandis 25/10/2012 10:03

Una niña protestaba y se quejaba a su padre acerca de su vida, de su situación y de cómo las cosas le resultaban tan difíciles. No sabía cómo hacer para seguir adelante y creía que se daría por vencida. Estaba cansada de luchar. Parecía que cuando solucionaba un problema, aparecía otro.
Su padre, la llevo a la cocina. Ahí llenó tres ollas con agua y las puso al fuego para que el agua hirviera.
E  Segueix llegint...

Nota: 6.0 Cuantitat de vots: 1
Etiquetes: huevo zanahoria café moraleja

La vasija agrietada

Nandis 24/10/2012 13:19

Un cargador de agua de la India tenía dos grandes vasijas que colgaban a los extremos de un palo que llevaba sobre los hombros.
Una de las vasijas tenía varias grietas, mientras que la otra era perfecta y conservaba toda el agua al final del largo camino que tenía que recorrer a pie, desde el arroyo hasta la casa de su patrón. En cambio, cuando llegaba, la vasija rota solo tenía la mitad del agu  Segueix llegint...

Nota: 7.5 Cuantitat de vots: 2
Etiquetes: vasija grieta fábula autoaceptación

A la cova

Boldini 24/10/2012 08:56

Quan Sant Jordi va arribar a la cova del drac, aquest ja s’estava escurant les dents. Havia fet tard. De la princesa només en quedaven les sabates. Què els diria, ara, a tota la gent? Què s’havia adormit? Un sant no reconeixeria mai una cosa així. Primer de tot es va enfadar amb el drac. No se suposava que s’havien de batre en duel per la princesa? Al drac li sabia molt de greu, li va explicar que  Segueix llegint...

Nota: 9.7 Cuantitat de vots: 3
Etiquetes: cova sant jordi drac
 Anterior  10  11  12   Seguent

Publicitat

Praesent sodales imperdiet augue. Mauris lorem felis, semper eu, tincidunt eu, sollicitudin eget, sem. Nulla facilisi. Morbi ut enim ut enim ultricies dapibus.

Publicitat

Donec commodo, turpis vel venenatis sollicitudin, quam ante convallis justo, sed eleifend justo lectus quis sapien. Ut consequat libero eget est.

Contacte | Curs PHP i Mysql a Barcelona © LaGotaMancha